13 oktober 2011

Mollys månadstävling

Ja, tävlingsdags igen!
Månadens utmaning hos Mollys scrapbooking går ut på att inspireras av denna bild:


Underbart!
Jag valde att inspireras av färgerna, temat med glasburkar som innehåller nåt sött och gott (tror jag!) samt det väldigt shabby chiciga!
Så här blev det, med ett foto av min egentillverkade aprikosmarmelad. Aprikoserna har jag dessutom skördat i mitt växthus!


Med snyggt embossad cardstock från Bazzill, läckert vintagepapper (det bakom fotot) från Glitz, snygga träblad (!!) från Kaisercraft, en söt liten vit ram från Melissa Frances med lite washitejp från 7Gypsies. Läckert "aprikosfärgade" halvkristaller från Prima. Canvastag och litet brunt kuvert från Canvas Corp.

4 kommentarer:

AnnaB sa...

Så himla fint och du har hämtat inspiration från bilden på ett toppenbra sätt!

Chris_P sa...

Jättesnygg tolkning!!

Annette sa...

Det var en jättefin layout..!

Lilo sa...

Wow! Jättefint! Älskar dina lite höstiga dekorationer som passar in så snyggt! Vi har omröstning jag och DT-teamet nu och hoppas kunna meddela vinnaren imorgon i Mollybloggen! =) Lycka till!