1 oktober 2011

The Gateway

Idag ska ni få se en layout jag gjort med papper från en riktig favorittillverkare! Simple Stories heter de, och för mig är de ganska nya. Jag tror att de är nya på marknaden...
Jag har ju en uppsjö av foton från Maries och min tripp till Salt Lake City för snart ett år sen. Den här layouten har två foton tagna i shoppingcentret The Gateway som vi besökte ett par gånger. Det låg i centrala SLC, och var till största delen utomhus.
Vi shoppade såklart en del, t.ex. kläder och leksaker till barnen, varsitt snyggt halsband och lite annat smått och gott!


Notera särskilt den söta lilla orange blommon nere till höger! Det är ett ny svensk tillverkar som heter Våga Skapa! Kom ihåg var ni hörde talas om dom först!
Jag köpte tre små förpackningar med olika filt-dekorationer på Stockholm City Scrap förra helgen.  Håll utkik! Det kommer fler layouter framöver med dekos från Våga Skapa!