22 januari 2010

Vitt och fräscht!

Idag vill jag visa två vita och fräscha lay-outer!
Nu har jag fotograferat om dem, och bytt ut bilderna, så jag hoppas de verkligen ser vita och fina ut!
Överst ser ni Lukas plockandes med musslor. Mysiga bilder blev det den där dan vid stranden!
Jag kapade ett vitt cardstock tvärs över vänsterkanten och fäste sedan några October Afternoon-moln bakom så att de liksom kikar fram! Känns som min egen idé, har inte sett det någon annanstans! Det kanske syns dåligt, för layouten ligger på ett vitt lakan.
Plast-fiskarna är från American Crafts.

Den andra är en kul bild tagen i all hast med mobilen på MCD.
Lukas fick precis som texten (och titeln) berättar, hälla upp sin egen glass! Kul grej!
Gillar att lay-outen blev lite glassigt fräsch så där i designen och i färgvalet! Hittade även här de perfekta October Afternoon-papprena (och några die-cuts!).

Både de svarta och de röda små "fyrkantiga" bokstavsstickersena är från October Afternoon! Sååå användbara!

Klickar du på bilderna så får du upp dom i större format!

3 kommentarer:

UlrikaT sa...

Jag säger bara WOW, vilka stiliga LOer du har gjort i det sista!
Molnen bak plocka musslor är ju helt geniala och så kul att du kom ihåg att ta ett foto när Lukas fick göra sin egen glass! :)

Ulrika aka LillBlomman sa...

Kanonfina båda två! Och moln bakom har jag INTE sett förut!:) Kramar!

CillaT sa...

Jättefina VITA layouter=)

Kram