20 januari 2010

Mera, mera, mera...

Dags att visa ytterligare två layouter jag gjort.
Den översta påbörjade jag på Sophias toppenroliga scrapträff 2 januari. Sen blev den liggande tills jag kom mig för att skriva några textrader...
Fotot föreställer sötnosarna i typ 25-gradig kyla då vi var ute och gick promenad!
Det vita lövet och ytterkanterna på blommorna är embossade med "rimfrost". Embossing-pulvret heter så, och det passar ju utmärkt!
Om du klickar på bilden förstoras den, och då kanske du också ser att jag sprayat textremsorna med Glimmer Mist silver så att de också ser lite frostiga ut!
Misten köper du såklart på Scrapgalen!


.....................................................................................

Den nedersta lay-outen påbörjade jag i somras (!!!). Jag hade av min söta rara dt-kompis Nettan fått en hel del smått och gott i ett kit som jag skulle skapa nåt av. Fjädrarna passade jag på att använda här! Tyckte att de passade ihop med totempålen på fotografierna!
Kolla de läckra bokstäverna i ordet KLÄTTRANDE!! Underbara!! Det är Making Memories från serien Great Escape. Klicka på bilden så får du se att de är i mörkbetsat trä!! Me like!!

Inga kommentarer: