17 januari 2010

Liftar

I scrapbookingvärlden betyder att lifta, att man låter sig inspireras mer eller mindre av någon annans lay-out. Det kan vara en färgkombination i layouten man vill härma, eller en titel, eller designen, eller kanske hela upplägget!!

I uppdrag för Scrapgalen har vi i design-teamet liftat varandra, och presenterar dessa i bloggen allt eftersom.
Igår var det dags för mig att visa upp mina två lay-outer som inspirerats av min rara och otroligt duktiga team-kompis Anneth "Nettan".
Om ni vill läsa mer om material och om lay-outerna får ni allt klicka er över till Scrapgalens blogg som ni hittar HÄR!



Nettans fina l-o med ett gulligt foto av henne och maken!
Så här blev min version, med gulliga foton av mina söta grabbar!

..............................................................................

Nettans fantastiskt stämningsfulla l-o
med snygga hemgjord blommor och mysiga fäger!
Och här är min, inspirerad av bl.a. grenen.

Inga kommentarer: