27 januari 2010

Mera sånt som blivit liggande...

Tänkte visa ytterligare tre layouter som kommer från den där högen med "halvfärdiga layouter som bara blivit liggande"!!
Först ut en lay-out som jag egentligen räknade som färdig, men när jag bläddrade genom albumet plockade jag ur den, och bestämde mig för att skriva lite text på den.

.................................................................
Här nedan ser du en layout som jag påbörjade för jättelänge sen!! Jag ville dokumentera det faktum att Pontus kallade Lukas för "Usa" när de var små. Så det blev en bebisbild på Lukas, och jag valde att använda lite rosa som komplementfärg till det blå.
Stora monogramsbokstäver från Basic Grey. Chipboard-swirl från Fancy Pants.

.................................................................

Den sista i raden av layouter är med en bild på mig... Var det du, pappa, som tog bilden?? Texten berättar att jag var en busig och lite vild unge, men också ganska snäll...

Ääälskar det här pappret från Bo Bunny!! Blommor från American Crafts.

1 kommentar:

--- sa...

Oj, oj vad du scrappar! Gillar dina bom, så liten söt Ulrika! Och ja, bokstäverna är BG och jag skulle vilja ha fler, skitsnygga helt enkelt! Kramar!

LillBlomman