29 augusti 2013

Utmaning hos Scrapidoo!

Hela sommaren har man haft på sig... Så sitter jag bland de sista dagarna av utmaningen och knåpar ihop min layout! ;-)
Men en ursäkt jag har är att jag inte hörde talas om utmaningen förrän i juli nån gång...
Hos Scrapidoo skulle man använda denna skiss och skapa något efter:


Nu har ni några få dagar på er att vara med och tävla! 
Utmaningen tar slut d. 31/8!

Så här blev mitt bidrag:


Jag använde cirkelformen istället för kvadraterna. Jag gjorde dem med hjälp av svart akrylfärg och turkos Dimensional Pearls från Ranger. Jag kladdade det på pappersrullar i olika storlekar och "stämplade" på layouten.


Inga mönsterpapper alls. 
Istället använde jag mist som jag sprayade och stänkte med, samt washitejp!
Jag har också använt några bitar punchinella som sticker ut bakom fotot.


De svarta prickarna är dels mist-stänk, 
dels egengjorda halvpärlor med hjälp av Paper Pen.
Stärnorna är stämplar från Technic Tuesday.


Inga kommentarer: