6 augusti 2013

Min ansökan till BoBunnys designteam

Jag fick ju veta för en dryg vecka sen att jag kommit med i BoBunnys designteam. Så fantastiskt roligt!!
Jag skickade in min ansökan till dem i början av sommaren, och fick sen vänta, och vänta på beskedet. men det var det ju värt!!! :-)

Idag tänkte jag visa de alster jag bifogade i min ansökan! Det är sju layouter, två kort och sist men inte minst en canvastavla.
Allt är gjort med till största delen BoBunny-produkter såklart!



For a little more than a week ago I found out that I was on the BoBunny designteam. So fantastic!!
Jag sent them my application in the beginning of the summer, and then I had to wait, and wait... But it turned out to be worth waiting for!!! :-)

Today I wanted to show you the projects that I used in my application for a spot in the designteam. It's seven layouts, two cards and a canvas.
Everything is mostly made with BoBunny stuff of course!











2 kommentarer:

Malin/malwa sa...

Du är klart värd den DT-platsen. :)

Cilian sa...

Stort grattis till platsen! Ska bli kul att se vad du kommer att göra :-)