4 augusti 2013

Dragning i min bloggcandy!


Ett stort tack till er allihop som deltog i min bloggcandy om jag höll för att fira 1000 inlägg i min blogg!
Många härliga kommentarer från er! Tack för det!


Nu är det dags att dra vinnaren, och det gör jag med hjälp av random.org.
Den valde ett slumpvis nummer mellan 1 och 20 (det var totalt 21 kommentarer, men den tjugonde och tjugoförsta var från samma person, och hon raderade sin ena kommentar).


Dags för trumvirvel!!



Vinnaren är...




Kommentar nummer 2 som lämnades av...............








Cissi!






cissi sa...
Grattis till så många inlägg! Är en trogen följare så jag vill ju självklart dela med mig din bloggadress till andra så de också kan titta på allt fint du gör. Och få en chans att vinna alla fina saker!
La bilden i min sidebar.

http://cissidilnotsmith.blogspot.se/


Grattis Cissi! Jag hoppar in i din blogg och meddelar dig det!

Tack allihop för att ni deltog! Ha en underbar söndag!