24 augusti 2013

Ett kort till Lena

Min go'a vän Lena som jobbar på samma avdelning som jag fyllde 30 år förra veckan.
Hennes favoritfärg är rosa, och med det i bakhuvudet skapade jag ett kort till henne!



Jag använde BoBunnys superfina Double Dot-papper.
Double Dot är lätt mönstrade papper i en uppsjö av olika färger. De är perfekt att använda som komplement till mönstrade papper då de har så diskreta mönster, det blir nästan som cardstock fast roligare! ;-)
Ni ser t.ex. det prickiga mönstret på den stora rosa pappersbiten, samt baksidan av samma papper på den cirkel som sitter ovanpå doilyn.


Även doilyn (det lilla tårtpappret), bokstavs-stickersena och den lilla dekorationen under bokstäverna 
är från BoBunny.
Blommorna har jag dock rotat fram ur mina gömmor. Jag tror att den rosa blomman kommer från Prima.

Inga kommentarer: