14 augusti 2013

Efter en skiss hos SWE Scrapbook

Idag ska jag visa en layout som är skapade med helt nya papper från BoBunny!! The Avenues heter serien, och har helt underbara färger och mönster!
Jag tror inte den har landat i butikerna än, men jag fick ju en tidig julklapp då ett 10 kilo tungt paket med maaaaassor av härliga BoBunny-produkter landade på min trapp för någon vecka sen!

Layouten är ett design-uppdrag för SWE Scrapbook, och den visades i den bloggen i måndags.
Kika gärna på det inlägget, för då får ni se både skissen som min layout är skapad efter, samt mina team-kompisars tolkningar!! jättekul att se! Kika HÄR!


Jag har smugit in lite andra produkter också: 
söta blommor (kan det vara Prima månntro??), 
samt rhinestones, en tag och de där vita, lite mindre blommorna 
som kommer från YouDo!


Jag tror minsann att ni blir lite sugna på dessa underbara papper?! 
Håll ut, snart finns de i en butik nära dig! ;-)



Inga kommentarer: