23 november 2012

November-utmaningen hos Scrap-Perra

Om bara en dryg vecka sitter jag och 60 andra tjejer och pysslar dagen lång på Scrap-Perras träff i Järfälla. Det ser jag verkligen fram emot! Jag vet att flera av mina go'a scrapkompisar ska dit, och jag kommer få massor av inspiration, och får tid att skapa massor!

Scrap-Perra har denna månad en utmaning med en skiss ritad av Kattiz som är med i designteamet.
Skissen är jätteläcker, och ser ut så här:

Min tolkning av skissen blev så här:


Jag har använt spillbitar jag hade kvar från My Minds Eyes papper som kom i våras.
Det svarta cirkelmönstret är utskuret med min Silhouette Cameo, visst är det läckert?!


Jag kan rekommendera Maya Roads svarta mist som har ett ganska tjockt rör i flaskan, så stänken blir lite större än av de blir med andra mister!


Trädekorationerna är riktiga favoriter! De kommer från Studio Calico!


2 kommentarer:

Chris_P sa...

SNYGGT!!

UlrikaT sa...

Så otroligt snygg LO!
Jag fick ju lust på en Silhouette Cameo men jag är så fruktansvärd oteknisk så den hade väl bara blivit stående overksam. :)
Kram/
Ulrika