27 november 2012

Bidrag till Scrap-Perras adventskalender

Inför varje advents-söndag har Scrap-Perra en utmaning. Man ska ladda upp sitt alster i deras forum senast midnatt varje söndag fram till jul. Klart jag är med! Vinsten är en dags inträde på Scrap and Pearl-träffen i april nästa år i Globen-annexet!! Vilken härlig vinst!!

Första utmaningen var att inspireras av denna bild:


Jag inspirerades av snöflingan helt enkelt, och valde ett härligt vinterfoto från Sälen med en vacker nedåtgående sol! Vilket ljus!
Jag använde också två (svarta!) snöflingor på layouten, utskurna med min Silhouette Cameo.
Det glittriga är guldfärgad Heidi Swapp-mist som glittrar vackert! Tyvärr var inte solen framme när jag fotade, isåfall hade ni fått se extra bra hur det glittrar! 
Jag har både sprayat med misten genom en stencil, stänkt med den, och duttat på wellpapp-biten så det fått rinna neråt på den.


Här ser man lite av guldstänket, samt lite svart mist-stänk också!


Visst är de för läckra, dessa svarta snöflingor?!



Välkomna tillbaka i eftermiddag, då visar jag ett kort som en arbetskompis fick då han slutade hos oss för ett par veckor sen! Kortet skulle kunna passa vilken cowboy som helst!! ;-)

Inga kommentarer: