1 november 2012

Höstfärg - layout för Pysseldags

Idag ska jag visa mina två sista alster som gästdesigner hos Pysseldags.
En kommer nu, och den andra dyker upp i eftermiddag! 
Här blev det en layout i varma hösttoner. Jag har använt den fina stämpeln Fransk skylt som såklart finns att köpa hos Pysseldags.
Jag stämplade med den flera gånger som ett bakgrundsmönster.


Jag har också mistat genom en Prima-stencil (brun mist från Tattered Angels), och sen stänkt med orange mist från Dylusions.


Dessa filtbårder var mycket populära för flera år sen, och jag köpte på mig en hel del! De blev mestadels liggande tyvärr... Men nu fick jag användning för en bit av en orange bård iallafall! Passade jättebra in här tycker jag.

Här ser man stämpelmotivet lite tydligare i närbild:


Jag har haft en jätterolig tid som gästdesigner hos Ciza på Pysseldags!
Vad skoj att hon "vågade" ha med mig som inte är nån stor användare av stämplar, och som gör mest layouter (då använder man ju alldeles för sällan stämplar!).
Jag har verkligen fått tänka utanför boxen, och har blivit jätteinspirerad att använda stämplar oftare!
Tack Ciza!

Glöm inte bort att kika in i eftermiddag för att se den allra sista layouten jag visade upp i Pysseldags-bloggen!

Inga kommentarer: