31 augusti 2010

Uppdaterade Mama-razzi-layouter!

Nå, kommer ni ihåg mina layouter jag gjorde för några veckor sen, som jag kände att jag kanske inte riktigt var färdig med?? För dig som behöver fräscha upp minnet finns inlägget HÄR!
Jag gjorde slag i saken och satte mig ner och gjorde några blommor som jag tillsammans med några swirlar fäste på de två layouterna! Och nu känns de faktiskt mer färdiga!

Den här layouten fick tre stycken wellpapp-blommor som jag stansat ut med hjälp av en EK Success-stans. Jag mistade och chalkade lite på kanterna, och tryckte sedan dit en stor fet brad i mitten!
Under blommorna klistrade jag fast Primas svarta läckra swirls!
...........................................................................

Den här layouten behövde också några blommor, och här blev det ett papper med utstansade hål i jag använde tillsammans med den den där blom-stansen.
I mitten av de svarta blommorna fäste jag en liten Prima-blomma som från början var vit, men som snabbt blev brun med lite Glimmer mist från Tattered Angels och lite fluid chalk. I mitten en liten brad från American Crafts.

Här syns blommorna lite bättre. Ser du nu att det där svarta pappret har små utstansade hål? Det blir en himla kul effekt med det, tycker jag!

Inga kommentarer: