11 augusti 2010

Färgglada layouter!

Jag har jobbat med de härligt färgglada papprena från Echo Park! Underbart lättjobbade papper och dekorationer!
Det blev två bebisbilder på Pontus som scrappades den här gången.

Nu tror jag att jag fått bort alla tokigheter som först fanns i mitt inlägg... Det var inte helt lätt att fatta det  nya och uppdaterade sättet att göra inlägg och föra över bilder till inläggen här på Blogger.
Och jag kan säga, att det var inte ett bättre sätt att göra det på!!!! Fattar ingenting, och datorn lever sitt eget lilla liv!!
Gårdagens inlägg fick jag helt göra om eftersom ett foto hamnade med fyra gånger under varandra! Och det gick INTE att ta bort tre av dem!! :-((
Nå, kanske jag också lär mig en vacker dag...

2 kommentarer:

Christel sa...

OMG, Ulrika!!!!!
Hur hinner du med, människa?
Det var ett tag sen jag var här och hälsade på och nu har jag suttit hur länge som helst och bara beundrat allt som du har gjort!
Bra jobbat! Keep up the good spirit!

Ulrika sa...

Tack, Christel!! Vad söt du är!! Rolig att kunna få vara din inspiration!
Ja, men jag har ju semester!! Då har man tid... Eller så gör man sig tid!!