5 september 2010

Härliga höst!

Jag har för Scrapgalens räkning gjort några layouter med de läckra, höstiga Apple Cider från Imaginisce.
Idag visar jag två av dem, och fler kommer längre framöver!

Här ett foto på Pontus och hans två bästisar. Fotot är taget på skolan där det finns en fin tegelvägg som blir en fin bakgrund till de söta grabbarna!


Pappret heter Autumn Splendor. Framsidan har olika fält med alla möjliga sorters mönster på. Baksidan är det där bruna som ser ut som ådringar på träd. Bokstäverna är American Crafts thickers samt de små från Adornit, Tiny alpha heter de!
En söt Pebble från Prima ser du uppe i vänstra hörnet tillsammans med två Mosaic stickers, supersnygga!



Detaljbilder:
Här ser man den söta pebblen som jag fäst nytt papper bakom samt den fina textrutan.
En liten hjärt-pin från Maya Road.
.....................................................................

Den andra layouten är med ett roligt foto av Pontus. Tegelväggen är dock en annan, den hos farmor och farfar.
Glasögonen han har på sig är såna där 3D-glasögon man får när man går på sån bio! Söt kille va'?!

Här har jag använt papprena Changing Leaves (både fram- och baksidan) och Autumn Splendor. Bokstäverna är thickers från American Crafts, Bliss heter de!
Textrutan heter Give Thanks, och i övrigt har jag använt små halvpärlor från Prima, knappar från Basic Grey, floss som jag chalkat brun, cardstock i flera olika färger och de små Tiny alphas från Adornit.


Här ser man lite närmare på bokstäverna som glittrar så där lagom!


Håll utkik framöver! Det kommer mera Apple Cider!

3 kommentarer:

UlrikaT sa...

Himla fina layouts!
Visst är det kul när man hittar sådana fina väggar att ta foton mot!

Anonym sa...

Skall kamraterna se ut så? Vill de inte vara med på bild? Annars jättefint.
Kram
Mamma

Ulrika sa...

Kamraterna kanske inte vill se ut så, men jag har inte frågat deras föräldrar om deras barn får synas på Internet! En del föräldrar är noga med sånt! Så jag suddade deras ansikten istället för att ringa och fråga! :-)