22 augusti 2010

Fest igår...

...men näää, jag är INTE "dagen efter"!
Däremot är jag lycklig för det var en helt underbar födelsedagsfest då många av mina underbara dök upp och firade min förestående 40-årsdag! Tack allihop! Ni förgyller mitt liv!

Min mamma i samarbete med brorsan och maken hade beställt in en trollkarl! Heeelt fantastiskt! Rolig idé, och vi blev alla underhållna av hans trollkonster!

Här på bilden ser ni trollkarl'n Hasse tillsammans med söta Petra som fick vara hans assistent vid ett trick!

Trots bestämda påpekanden att man inte fick ha med present (eftersom folk istället fick ta med det de ville grilla och den alkohol de skulle dricka), så var det ju några som struntade i det! ;-)
Nå, blommor, vinflaskor och scrapsaker räknas väl inte som presenter va'?!
Här kommer några av grejerna...
Den här söta kassen med sitt söta innehåll fick jag av Jennie och Per. I den ligger en smaskig vit chokladkaka, té och knäcke!

En fullkomligt underbar blomsteruppsättning fick jag av go'a Ullis, Cilla, Anders och Hansa!
Cilla hade gjort det här supersnygga tag-kortet:



Scrapsaker så det räcker och blir över av älskade Petra och Lage! Tillsammans med detta kort!!













Ja, vad säger man?? Bra jobbat, Petra!

Återigen,  stort tack för att ni kom allihop! Hoppas ni hade lika kul som jag!

3 kommentarer:

Lillnettan sa...

...Blir ju väldans nyfiken på vad trollkarlen gjorde med Petra...sågade han itu henne?!
Låter som en underbar fest och jag har minsann inte köpt några dubbletter i present till dig, det ser jag på bilden. Massa godsaker fick du! :-D
Kram!

Petra sa...

Simsalabim.....nämen Nettan jag blev inte itusågad som tur var! ;-) Däremot trollade han bort ett kort som jag hade skrivit mitt namn på och trollade fram det ur sin högersko igen....hmmmm! OCH, självklart fick bästa Ulrika det tåbireosande kortet att scrappa något med....he he he

HelenaN sa...

Vilken fantastiskt fin blomsterkorg du fick o tag'en var helt ljuvlig!
Kram HelenaN