5 augusti 2010

Lay-outer

Jag har gjort klart några lay-outer som jag haft liggande.
Visar upp några idag, och några imorrn.
Varsågoda!
Först ut en lay-out där jag jobbat med härliga Sassafras-papper. Kolla den tuffa bården/kanten längst ner! Luftballongerna är urklippta ur ett annat Sassafras-papper och ditlimmat. Coolt va?

Lukas ser så avslappnad ut när han ligger där på sköldpaddan. "Chilla lite", passar väl bra som titel?

.........................................................

Här har jag använt American Crafts papper från serien Dear Lizzy.

"Papprena" är egentligen av tyg, självhäftande dessutom, och kul att jobba med! Du köper dem hos Scrapgalen såklart!

Fotot föreställer mig och mina kompisar när vi var på språkresa sommaren 1986... Lääänge sen, men jag minns det ganska bra! En av de roligaste saker jag nånsin gjort!

Tack för idag!

Inga kommentarer: