24 januari 2013

Una sangria por favor!


Förra våren åkte jag till Barcelona en långhelg med fem härliga väninnor! Vilken resa! God mat, mycket fnitter, en hel del shopping och så förstås en del sangria... ;-)
Självklart var kameran med, och jag fotade mycket. ALLT är värt att dokumenteras med kameran, till och med ett glas sangria!

Jag gjorde en layout för Scrapgalen med ett foto av ett glas sangria, så här blev det:


Pappret kommer från GCD Studios. Cirklarna har jag ritat med hjälp av en stencil som heter Cosmic Bubbles och ser ut så här:



Den finns att köpa på Scrapgalen, tillsammans med en massa andra jätteläckra masker och stencils!



3 kommentarer:

Scrap och Ting sa...

Åh, tack snälla du!
Vad glad jag blir. :)

Jonna sa...

Så himla snyggt med cirklarna! Läckert!

Jenny sa...

snyggt med cirklarna!