25 oktober 2012

Mixed media - på en layout!

I helgen som gick drog min kompis Camilla igång en mixed media-utmaning i Facebook-gruppen En kväll - en utmaning.
Man skulle inspireras av Robbie Williams låt och video, en alldeles ny och fräsch en som heter Candy.
En riktigt häftig video, ta gärna chansen att kika på den!




Jag tog egentligen bara fasta på låttiteln, och fotograferade av mitt favoritgodis just nu. Sen blev det en layout om det! Med lite kladd av svart akrylfärg, vit gesso, mist och washitejp som jag knölade till med flit när jag fäste det.


Härligt kladdigt och färgglatt!

 
Visst är de fina, de här chipboard-dekorationerna i form av hjärtan!
Det är Pink Paislee som gör dem, och jag köpte på mig hjärtan, stjärnor och fjärilar!



1 kommentar:

Lotta sa...

Så snygg din LO blev! kram Lotta