13 oktober 2012

Höstluft

Det här var en rolig layout att göra!
Det var nämligen så här: I Facebook-gruppen En kväll - en utmaning startade min goda vän Ewa en utmaning en söndag. Hon uppmanade alla att ta en promenad och andas lite höstluft, och under tiden filosofera över ordet luft.
När man sen kom hem skulle man skapa något utifrån det! Skoj grej!
Tack vare ett strålande väder denna söndag var jag lättövertalad, och fick också med mig Lasse ut på en promenad!
Jag hade t.o.m. kameran med mig och passade på att fotografera med tanke på att jag ville skapa en layout med ett foto med "luft-känsla"
Ja, så här blev det!


Bakgrundspappret är ett kraft-färgat cardstock som jag mistat Tattered Angels Tattered leather-mist på genom en av mina favorit-stencils från Prima.
Jag stänkte också lite extra med misten!

Papprena är gamla spillbitar från bl.a. Basic Grey.
Jag har använt filtdekorationer från Fancy Pants samt några träknappar från October Afternoon.

Ser man på! En remsa wellpapp hittade hit! Precis som på layouten jag visade igår!
Snygga bokstäver som är thickers från American Crafts.


2 kommentarer:

Maya sa...

For en nydelig enkel høst-LO!

linaliten sa...

Vilken läcker layout! Riktigt höstig och fin! :)