15 oktober 2012

Måndags-skissen



Hej och välkomna till en ny vecka med en ny skiss!
Jag får så mycket uppskattning för mina skisser och det gör mig glad, och gör att jag gärna fortsätter skapa!
Idag bjuds ni på en skiss som var extra skoj att göra, den blev så annorlunda... Vi får väl se vad ni tycker om den, är den kanske svår att skapa efter? Nå, fantasin sätter inga gränser, och man får ju faktiskt sväva ut lite från en skiss!
Varsågoda!


Ni får skapa fritt efter skissen och är sen varmt välkomna tillbaka hit för att länka till er blogg då ni skapat nåt efter en skiss! Det skulle vara jätteroligt!

Vill du spara ner skissen för att använda en annan gång, gör gärna det! Du får hemskt gärna ge mig cred för skissen om du visar upp ditt alster nånstans.

Kika gärna in i eftermiddag, då dyker det upp tre små tags här! :-)

Inga kommentarer: