29 februari 2012

Två tack-kort

Idag ska jag visa två kort jag gjorde på beställning.
Jag fick veta vad det skulle stå utanpå och inuti korten, och att det behövde vara en ficka på insidan med plats för några blomstercheckar.





                                  
Innan feministerna stormar min blogg och översköljer mig med ifrågasättande kommentarer om varför Stina får ett kort med kaffekanna och förkläde, så vill jag förklara mig...  ;-)
Jag fick direktiv om att göra ett kort som speglar den här damens uppdrag inom föreningen som var att ta hand om kaffekokning inför möten och träffar! Jag tänkte direkt på dessa söta papper och dekorationer från Basic Grey


4 kommentarer:

Lotta sa...

Hej Ulrika! Jättefina kort båda två! Och jag är nog en skadad scrappare som inte tänker på vad för dekorationer det är, mer hur snygga de är! När det gäller kortet till damen, och ev feministiska tankar... :)
kram

Kristina ScrapSalig sa...

Snygga och stilrena kort! Jag gissar att mottagarna kommer att bli helnöjda!

Alltid kul och utvecklande att scrappa efter beställning, även om man blir lite styrd av uppdraget =) Lika kul är det förstås att leka med stereotypa genusroller genom att "blomma" till killarnas kort och tuffa upp damernas =D

Ha det gott!

Kram

Chris_P sa...

MEn så snyggt!!!

Anonym sa...

geotorelxz pay loans
debt consolidation loans
credit companies