25 februari 2012

Rosa till en kille

Jag har ju glömt att visa er min första layout som dt-medlem hos Kristinas scrapbooking!
Jag fick en bunt rosa-mönstrade papper från Kaisercraft att skapa med tillsammans med söta blommor, hjärtan, charms och en hel del annat smått och gott!
Visst funkar det att scrappa i rosa även till foton på pojkar?! Klart det gör! Så här blir det:


Papprena är från en serie som heter Love Notes och har släppts så här lagom till Alla Hjärtans dag som ju firas stort i de anglosaxiska länderna! Kaisercraft kommer från Australien, och jag misstänker att man är lika "tokiga" där som i USA t.ex.!
Stänket på bakgrundspappret är en Distress Stain. Jag har också stämplat med en YouDo-stämpel (hjärtmönstret).

Det stora hjärtat har jag klippt ur ett av mönstrerpapprena.
Den lilla nallebjörnen i metall är väl för söt?!


Testade att rulla ändarna på pappersbitarna, det blev väl en ganska kul effekt?


1 kommentar:

Marit sa...

Vilken cool layout, så snyggt med det rosa och svarta. Kolla in min blogg du har fått en award utav mig :)