27 februari 2012

En layout i svart-vitt-rött

Idag ska jag visa en layout jag gjort för Kristinas scrapbooking.
Det blev en med mycket cardstock, små söta dekorationer, men inte med så mycket mönstrat papper.
Jag valde ut ett foto av Lasse som togs på vår bröllopsdag, snart 10 år sen!
Det blev en "clean and simple"-layout som jag är så nöjd med.


De små bitarna mönstrat papper är från Kaisercrafts serie Love Notes. Det passar ju utmärkt till detta tema, eller hur?!


Söta små hjärtan som är som "kuddar". Härligt tredimensionella i blankt tyg.


Vackra rosor från Inkido

Jag stämplade på det svarta cardstocket med en stämpel från YouDo, jag embossade stämpelmotiven med embossingpulver från Reprint.
Alla dessa produkter hittar du hos Kristinas scrapbooking!

1 kommentar:

Lotta sa...

Hej Ulrika!

Så vacker LO! Vacker och elegant! Det röda verkligen lyser!!

Jag har en award till dig i min blogg, för du gör alltid så fantastiska layouter! De är helt underbara! Om du vill acceptera den finns den i min blogg:
http://www.mylittlescrapcorner.com/
kram Sandra