24 mars 2016

Två små bebiskort gjorde med hjälp av Silhouette Cameon

I lördags visade vi i Cili In Papers designteam upp våra kort som vi skapat efter temat "Välkommen till världen", bebiskort helt enkelt! HÄR hittar du det inlägget. Kika gärna in för att se alla fina alster som teamet bjuder på!

Dessa två kort blev mitt bidrag till inspirationen!


Jag har använt Sihouette Cameon för att göra dessa kort. Supersmidigt och jättekul!
Skärfilen jag använt är #46203, Daniela Angelova baby card.

Till det här gröna kortet har jag använt ett av Lawn Fawns nya söta papper.
Det här hjärtmönstret finns i grönt, blått, rosa, gult och svart!
Du hittar dem hos Cili In Papers!


Jag har använt 3D-kuddar när jag fäste papprena på varandra för att få lite djup i kortet.


Det här fina rosa pappret kommer från Pink Paislees nya serie C'est La Vie.
Den serien hittar du också hos Cili In Papers.


På några av blommorna har jag fäst halvpärlor.

Inga kommentarer: