14 mars 2016

Måndags-skissen

Ytterligare en härlig helg är till ända!
Lukas har som vanligt varit iväg på längdskid-tävling. Han tycker det är så kul, och är så duktig! Stolt mor!
Jag och Pontus har hängt här hemma och fått en hel del gjort. Jag hittade också lite tid att pyssla. Jag har mest jobbat med BoBunnys nya serie Beautiful Dreamer. Om du scrollar ner en bit i bloggen så ser du burken jag altrat med BoBunnys decoupagepapper! Den gjorde jag förvisso inte nu i helgen, det var några veckor sen den blev klar. Men jag tror att du får en uppfattning om hur fantastiskt bedårande den serien är!! Finns hos Cili In Papers! ;-)

Nu över till dagens blogginlägg. Jag bjuder ju såklart på en skiss eftersom det är måndag. Klara, färdiga, GÅÅÅ! Börja skapa!



Ni får skapa fritt efter skissen och är sen varmt välkomna tillbaka hit för att länka till er blogg då ni skapat nåt efter en skiss! Det skulle vara jätteroligt!
Vill du spara ner skissen för att använda en annan gång, gör gärna det!

Feel free to use the sketch! 
Welcome back here to leave a comment with a link to your blog when you publish something made from the sketch!
If you want to download the sketch and use it later, please do!

Inga kommentarer: