15 mars 2016

En bar i paradiset

Idag ska jag visa en layout som jag gjort åt en arbetskompis. Det är hon som tagit fotot på layouten, och hon fick såklart layouten av mig när den var klar.


Min arbetskompis Ulrika var på ön S:t Martin för ett drygt år sen. 
Det var tydligen paradiset på jorden enligt henne! :-)


Det började med att jag fick syn på ett av papprena i BoBunnys nya serie Beach Therapy  
där det fanns små bilder med namn på olika tropiska paradis, t.ex. Hawaii och S:t Martin.
Se här:

Jag visste att min arbetskompis varit på just S:t Martin, och frågade henne 
om hon ville dela med sig av några foton från ön så skulle jag göra en layout till henne.
Det blev till slut TRE layouter med foton från detta paradis.
De två andra layouterna kommer ni få se här i bloggen framöver!


Inga kommentarer: