30 mars 2016

Ett kort till en modeintresserad 18-årig kille

Idag får ni kika på det här kortet som jag gjorde förra veckan.
En kollega till mig beställde ett grattiskort till en kille i hennes bekantskapskrets. Han skulle fylla 18 och skulle ihop med kortet få pengar att köpa kläder för. Kläder och mode är hans största intresse.


Jag visste precis vilka papper jag skulle använda!
Dessa från Graphic45 är ju perfekta för ändamålet!
 

Jag figurklippte uret ur ett av papprena.
Den vackra diecuten runtom kortet som grattishälsningen står på
är utskuren med hjälp av en die från BoBunny som heter Portrait Frame.
 

På insidan av kortet gjorde jag plats för både pengar och hälsning.
Den där remsan ni ser överst i bild, är bara fäst i kortändarna för att man ska 
kunna sticka in sedlar under den.
 

Inga kommentarer: