18 december 2014

Minialbum "Julafton" för BoBunny

Jag fick den stora äran att dekorera ett av BoBunnys underbara minialbum nu i december. Albumet visades upp i bloggen för en vecka sen, och nu är det dags att visa det här!
De flesta av produkterna som syns nedan är från serien Christmas Collage.



Under december har vi på BoBunny haft ett utbyte med Leaky Shed 
som gör jättefina laserskurna chipboard-dekorationer.
Du ser en av de fina dekorationerna på framsidan av albumet.
Jag sprayade det med BoBunnys Glimmer Spray Gold.


Albumet är fyllt med foton från jular genom åren.


Jag har använt papper, chipboard-dekorationer, diecuts, halvpärlor,
blommor och stämplar från BoBunny.


På fotot här nedan syns Pontus och Lukas tillsammans med 
våra kaniner Eddy och Måns. Ser ni att de har tomteluvor på sig?!


Vad bra det var att jag fick en chans att samla en massa jul-foton 
i ett och samma album! 



1 kommentar:

Anna Uhras sa...

Åååå!!! Vilket mysigt album!!! Såg det i Bo Bunny bloggen här om dagen oxå :)
Hoppas jag blir nästan lika duktig som du när jag blir stor ;) Jag har så nyss börjat med det här på "riktig" och suger i mig av allt ni talangfulla gör. Min blogg fyller två månader (bara för dom flesta men mycket för mig ;) ) Får se hur länge den hänger med men scrapa kommer jag nog alltid göra nu när jag väl börjat på riktigt :) Tack för din inspiration, betyder massor!! Kram Anna :)