19 december 2014

Godis till min frisör!

Jag var och klippte mig för en vecka sen hos min absoluta favorit-frisör! Hon heter Cilia och jobbar på Salong Tintin & Co i Bålsta.
Hon var värd en julklapp tyckte jag, så jag scrappade detta till henne!


Papper och dekorationer kommer från BoBunnys serie Christmas Collage
som är årets julserie. Visst är den underbar?!


Jag har också använt en bit juteväv som jag hade i min samling.
Jag tyckte det passade jättebra ihop med de andra sakerna.

De mumsiga Ferrero Rocher-pralinerna fick ett nytt omslag!
På blomman har jag penslat BoBunnys Glitter Paste.
Den finns i tre olika nyanser, silver, gold och bronze.


Också blomman på påsen fick lite glitter på sig.
Bakom blommorna har jag fäst "blad" som jag stansat ut med en Martha Stewart-stans.


Inga kommentarer: