14 augusti 2014

Rosor på alla hjärtans dag

Den här layouten gjorde jag på en scrapträff jag var på förrförra helgen.
Jag hade påbörjat bakgrunden hemma, några dagar tidigare, men gjorde den klart på träffen.


Fotot föreställer en bukett rosor som jag fick av maken på Alla Hjärtans Dag.
Vackra rosor i underbara nyanser! Klart jag var tvungen att fotografera dem!
Och ni vet hur det är: Har man fotat det, kan man scrappa det! ;-)


De mönsterpapper jag använt kommer från BoBunnys serie Head Over Heels.

Cirklarna stämplade jag med stämplar från Panduro.
Det rosafärgade gjorde jag med hjälp av torrpastellkritor.
En tutorial i ord och bild hittar du en bit ner i DETTA inlägg!


Bakgrunden är nerkladdad med rosa mist och stänk med svart mist.
Jag har stämplat stjärnor med stämplar från Technique Tuesday.



Inga kommentarer: