15 augusti 2014

Lukas snygg i hatt!

Lukas är ganska intresserad av kläder och accessoarer. 
Han tycker det är kul med skjortor, halskedjor och hattar t.ex.
Fotot på denna layout tog jag då Lukas fått skjorta, slips, halskedja och en tuff halmhatt. Han var så nöjd!


Layouten gjorde jag för ett par helger sen då jag var på en rolig scrapträff
i Uppsala som min go'a vän Katja "Mezzanotte" anordnade.
Layouten är gjord efter en fin skiss som hon ritat.


Jag har använt BoBunnys papper från serien Head Over Heels.
"Stygnen" man ser i bakgrunden är stämplade med en ny, fin stämpel från BoBunny.
Rutmönstret ute på vänster- och högerkanten är gjord med en stämpel från Kaisercraft.


På bakgrunden har jag också stänkt med hjälp av en fin pensel doppad i svart mist.


De små röda och svarta "halvpärlorna" har jag gjort med hjälp av Paper Pens.


Inga kommentarer: