6 augusti 2014

Kort med Spellbinders-dies

Har ni sett så fina dies Spellbinders gjort?!
Det är lite sagotema på dem, t.ex. älvan med vingar, den vackra fågeln och de andra söta djuren!
Jag valde att göra några kort med papper från BoBunnys Enchanted Garden som passade temat.


Först ut ett kort med den söta älvan:


Jag stansade ut älvan i ett av de fina mönsterpapprena i Enchanted Garden.
Jag fäste henne med 3D-kuddar på en svart bakgrund
(utstansad med hjälp av en die).
Två fina, lila blommor från BoBunny med halvpärlor på, passade bra som dekoration.


Här kommer ett kort med den söta räven!


Även här har jag använt BoBunnys blommor som dekoration.
Jag skrapade och rev kanterna på alla pappersbitar.


Jag kunde sen inte låta bli att göra ytterligare ett kort med den bedårande älvan.
Här är hon utstansad i svart cardstock.


Även dessa blommor kommer från BoBunny!


Håll utkik i bloggen framöver! För självklart kommer jag 
göra fler kort med dessa fina diecuts!

1 kommentar:

pojjo sa...

Super fina kort, och läckra dies och papper. Ja blev väldigt förtjust i räven :)