2 augusti 2014

Kort till en konfirmant

På jobbet var det en kollega som skulle på konfirmationsmottagning tidigare i sommar.
Hon har varit en av mina flitigaste kunder (köpt massor av kort!), så jag ville göra nåt lite speciellt när jag fick denna beställning!
Det blev så här:


Jag har gjort ett par "kostymkort" tidigare, och det är riktigt skoj!
Lite pyssligt att få till allting rätt, men det blir ett kul och annorlunda kort!


Jag hoppas att en 15-åring har "vett" att uppskatta kortet. 
Kanske sparar han det iallafall... ;-)


Jag har jobbat med papper från Graphic45 som passar så bra till detta tema!
Den lilla rosetten hittade jag i mina gömmor av en händelse!
Den passade ju perfekt som fluga där under kostymen!
Kedjan till fickuret är en "slaktad" oäkta halskedja som fick nytt liv på detta sätt.


3 kommentarer:

pojjo sa...

Super fint ;-)

Åsa/asamia sa...

Kanonläckert!

onkis sa...

Va snyggt ditt konfirmationskort blev, gissar att beställaren kommer att köpa ännu fler kort av dig nu :)
Kram!