6 maj 2013

Vilken lyckodag!

Tjoooohoooo!!

Idag har jag fått veta att jag vann april månads utlottningspris hos Scrap-Perra. De som är med och tävlar där är de som deltar med en tolkning av deras skisser de publicerar på måndagar.
Jag har ju varit med på ett par stycken under april, och jag tror att det är så att man får en lott för varje bidrag!
Ett mumsig scrap-paket på väg hem till mig! Tack för det!! :-)
De visade också upp mitt inskickade bidrag i sin blogg. Ni såg den här i bloggen så sent som igår, så här såg den ut:


Idag fick jag också veta att jag vunnit april månads skiss-utmaning hos LillBlomman!! Jippie en gång till!
Där röstades jag fram som vinnare, och det var ju helt otroligt!!
Så här såg den layouten ut:


Så nu är det ytterligare ett smaskigt scrap-paket på väg hem till mig från härliga butiken Nettans Scrapbooking4you!

Det här är min lyckodag!!


1 kommentar:

Malin/malwa sa...

Grattis, söta du! <3