8 maj 2013

I pastellfärger för SWE Scrapbook

I måndags var det skiss-dags i SWE Scrapbook-bloggen.
Helene hade ritat en fin skiss, som många av oss ville vara med och tolka! Kika HÄR får ni se vad mycket fint mina kompisar i SWE-gänget gjort! Passa på att kika på Helenes fina skiss, och se om du kanske blir sugen på att tolka den du också!

Min layout blev så här:


Härliga pastellfärger från ett kit jag vann hos Scraplagret för några veckor sen. Det är helt underbara Prima-papper som jag knappt nändes klippa sönder!! Hahaha!! Känns det igen? Man vill helst bara sitta och klappa på dem! ;-)


Rosen är också från Prima. Allt utom titelbokstäver och kakservetterna kommer från kitet jag vann. Allt kanske är Prima också förresten... Bandet är jag inte helt säker på, men det skulle mycket väl kunna vara Prima!


Älskar vimplar, och jag älskar dessa underbara rhinestones!


1 kommentar:

Ingba sa...

Ulrika, jag älskar din romantiska sida. Denna LO och den med fågelholkarna är bara så underbara.

kram Inger