26 maj 2013

Med sponsormaterial från Hobbyworld

Idag ska ni få se en layout jag skapat för Veckans Skiss och mitt DT-uppdrag där.
Under maj månad sponsras vi av Hobbyworld, ett svenskt grossistföretag i scrap-branschen. Kika gärna i deras blogg som är galet inspirerande!
Jag fick ett underbart kit från Echo Park (en favorit) att jobba med! Utöver det fick jag en del annat smått och gott, kika här får du se:


STORT tack, Hobbyworld!!

Jag har gjort sammanlagt tre layouter efter skisser hos Veckans Skiss. Jag har dessutom gjort sex stycken kort efter en av skisserna.
En av dem har jag redan visat både i Veckans Skiss' blogg, och här i min.
Idag får ni se min andra layout, skapad efter Jeanette/Tettiz skiss som var med för några veckor sen hos Veckans Skiss.


Så här ser hennes skiss ut:





Echo Park-kitet jag jobbat med heter For The Records 2, och är jättefint!
Det jag själv lagt till är halvpärlor som jag själv gjort med en Pearl Maker 
samt thickers-bokstäver från American Crafts.


Visst var det väl en fin färgkombination?! Cerise-rosa, vitt och svart!




Inga kommentarer: