19 februari 2013

Rolig skiss på SWE

Idag ska ni få se en layout jag gjort efter en kul skiss som vi visade i SWE Scrapbook-bloggen igår.
Det är DT Sara som gjort denna snygga och roliga skiss:


Jag gillade den annorlunda placeringen av de olika elementen och tomrummet mitt på layouten! Annorlunda på ett mycket kul och inspirerande sätt!
För ovanlighetens skull plockade jag fram ett svart cardstock och använde det som bakgrund. Men visst passar det jättefint ihop med färgerna i de mönstrade papprena?! De är från serien The Good Life från Fancy Pants.


Ett foto på två tuffa och avslappnade killar då vi besökte Yasuragi Spa ute på Hasseludden en sommardag för snart två år sen.


Jag har klämt dit några söta körsbärsblommor också, som passar perfekt i färg!


Om du liksom jag inspireras av Saras skiss, så kika in hos oss på SWE Scrapbook och läs hur du ska göra för att ha en chans att visas upp i SWE-bloggen då du skapat ett alster efter nån av våra fina skisser, eller skapat något efter nån av alla de andra roliga utmaningarna!

1 kommentar:

Emma sa...

Ja, det var en läcker skiss! Och vilken underbar tolkning :) Kanonsnyggt!