12 februari 2013

Lite coolare stil än skissen...

Här kommer en layout jag gjort för SWE Scrapbook.
Den är gjord efter en skiss av Helene som gör så fina skisser.
Om du liksom jag inspireras av skissen tycker jag du ska skapa något efter den, och skicka in den till SWE!
Du har då chans att få lite tid i rampljuset och få ditt alster visas upp i SWE-bloggen!
Kika HÄR för att se hur du ska göra, och för att se några av de andra DT-tjejernas inspirationsalster!
Och så här ser Helenes skiss ut:


Min layout blev inte riktigt så "romantisk" som jag upplever att skissen är.
Jag använde mig av en tuffare stil, men tycker att det blev en kul kontrast!


Jag har använt mina favorit-papper från Fancy Pants serie The Good Life.
Jag har också använt några coola washitejper som matchar i färg och mönster.


Dekorationerna (knappar och chipboards) kommer också från The Good Life.



1 kommentar:

Tone-Lill sa...

Lekkert!!! Det ble en mega kul C&S LO. Det røde og svarte mot den hvite bakgrunnen er virkelig "eyecatching"
Ha en fortsatt fin uke:)