25 februari 2013

Måndags-skissen

Hej scrapvänner! Välkomna till en ny vecka med ny skiss!
Idag tänker jag bjuda er på en skiss som jag gjort på beställning åt en scrap-förening som heter Highcoast Scrap. De har regelbundna träffar och har varje månad en utmaning där man ibland bjuder in skiss-ritare som får hjälpa dem! ;-) Jag blev tillfrågad att bjussa på några skisser som de kan använda sig av under året, och jag tackade såklart ja! Kul!! En av skisserna har de använt nu under februari månad.

Föreningen har också en hemsida där de publicerar all möjlig information. Där finns ett inlägg med min skiss och de bidrag som några av medlemmarna gjort! Kika gärna och se vad mycket fint de gjort!
HÄR hittar du det inlägget på hemsidan!
Och så här ser skissen ut:


Ni får skapa fritt efter skissen och är sen varmt välkomna tillbaka hit för att länka till er blogg då ni skapat nåt efter en skiss! Det skulle vara jätteroligt!

Vill du spara ner skissen för att använda en annan gång, gör gärna det! Du får hemskt gärna ge mig cred för skissen om du visar upp ditt alster nånstans.

1 kommentar:

Malin/malwa sa...

Tänkte bara säga att jag tycker dina skisser är jättefina. Precis i min smak. :)