4 februari 2013

Måndags-skissen

Hej!
Måndag igen och dags för en skiss.
Jag var på scrapträff i helgen i Enköping. Jag fick en hel del gjort, och bland annat skapade jag efter en skiss i en av Enköpingspyssels utmaningar. Skissen var ritad av min goda vän Ullis "LillBlomman". 
Om jag hinner med, så kommer ni få se den layouten (och skissen) här imorrn i bloggen!

Men här kommer denna veckas skiss att inspireras av:



Ni får skapa fritt efter skissen och är sen varmt välkomna tillbaka hit för att länka till er blogg då ni skapat nåt efter en skiss! Det skulle vara jätteroligt!

Vill du spara ner skissen för att använda en annan gång, gör gärna det! Du får hemskt gärna ge mig cred för skissen om du visar upp ditt alster nånstans.

Välkomna tillbaka i eftermiddag! Då visar jag upp en layout som jag är med och tävlar med i BoBunnys februari-utmaning!

Inga kommentarer: