7 januari 2016

Vintertema med BoBunnys Whiteout

Idag startar CHA i Anaheim, Californien. Och vet ni vad?! JAG ÄR DÄÄÄÄR!!!
Ni ska förhoppningsvisfå se några bilder och/eller filmer därifrån här i bloggen.

Jag passar på att schemalägga en BoBunny-layout just idag. Det är min personal blogpost för januari.


Jag har jobbat med den helt fantastiska serien Whiteout
som har så fina glittriga detaljer på flera av papprena.
Och kolla den här laserskurna snöflingan! Jag sprayade den med Glimmer spray
och tryckte dit en halvpärla. Allt material från BoBunny såklart!


Titeln blev vinter vilket kändes helt logiskt då jag visar ett foto från
vår vistelse i Sälenfjällen för några år sen.
Huset och granen på bilden fanns i Lindvallen.
Titeln skrev jag med gold foil rubons som är så lätta att gnugga fast!


Några bladrankor syns bakom blommorna på layouten. De är utstansade med en av BoBunnys dies.


Jag har sprayat blommorna med Glimmer spray, men det syns lite dåligt på fotona.


Inga kommentarer: