29 januari 2016

Ett altrat papp-hus

Det här söta huset köpte jag på Åhléns för en femtiolapp.
Jag tänkte direkt när jag såg det i butiken att jag skulle använda det till något av mina BoBunny-projekt.
Det blev ett altrat hus som jag använder till mitt social media-projekt nu i januari.

Sist i inlägget kan du se en liten film som visar hur huset ser ut hela vägen runt. Båda mina söner har hjälpt mig med inspelning och redigering av filmen! Tack Pontus och Lukas! 


Pappret med det speciella mönstret för tankarna till takplattor tycker jag!


Varje sida fick sina speciella detaljer.
På två av sidorna började jag med att fästa en diecut (den snirkliga 
ramen man ser).


Flera av motiven på sidorna fäste jag med 3D-kuddar för effektens skull.


Jag har också sprayat en del med BoBunnys guld-mist, men det syns inte riktigt på dessa bilder.


Detaljbilder:





Och här kommer filmen:
Vrid gärna upp volymen för att höra den fina musiken som Lukas la på!


Inga kommentarer: