30 januari 2016

Två söta kusiner

Den här layouten syntes i Cili In Papers-bloggen i onsdags.
Fotot på layouten föreställer min yngsta son Lukas (till vänster) som i famnen håller sin första och hittills enda kusin Artur. Detta foto togs i april 2014.


Fotot är ett riktigt favoritfoto! Jag tog en hel serie bilder den där dagen.
Flera av bilderna blev bra. T.ex denna bild! Lukas ser så stolt ut, och Artur ser så nöjd ut.
Jag vet att min pappa också gillar det här fotot. Han är ju morfar till Lukas och farfar till Artur. 


Nu över till information om själva layouten.
Bakgrundsmönstret gjorde jag med hjälp av rosa modeling paste från Heidi Swapp.
Jag har också haft på svart Distress Ink genom en stencil, samt stänkt med mist.


Härligt att scrappa rosa till killar! :-)
Några små blommor och ett chipboard-hjärta klämde jag också dit!
Blommorna är s.k. hydrangeor. Chipboard-hjärtat kommer från Bella BLVD.
Allt material hittar du hos Cili In Papers.


Inga kommentarer: