3 januari 2016

Lukas tog en selfie - Layout för Cili In Papers

I slutet av november var jag på Dalapysslingens härliga scrapträff. Där fanns en skiss som en av utmaningarna. När Kerstin (min bordsgranne och designteams-kompis från Cili In Papers) kom på att både hon och jag skapat med Cili In Papers-material till våra layouter, så tänkte vi att vi kunde göra ett gemensamt inlägg i CIP-bloggen! Även Maya som var på träffen och som också är designteams-medlem hos CIP skapade en layout efter skissen.
Vi visade upp våra layouter någon vecka senare, och nu är det hög tid att visa upp min layout här i min egen blogg.
Mina kompisars layouter kan ni se i det HÄR inlägget hos Cili In Papers.


Jag har jobbat med papper från Pink Paislee och Seven Papers,
och en massa roliga dekorationer från olika märken.
Du hittar en detaljerad materiallista i CIP-blogginlägget.
Där kan du också se skissen vi jobbade med!

Inga kommentarer: