2 december 2012

Veckoskissen hos Scrap-Perra

Jodå, det är ju klart att jag skapar efter Scrap-Perras skiss, det gör jag ju nästan varje vecka!
Denna vecka var det Mias tur att rita skissen, och jag gillade den väldigt mycket, så här ser den ut:


Jag hade verkligen tänkt använda mig av de där pilarna, och hade flera olika idéer om hur jag skulle göra... Men... Pilarna försvann ganska snabbt när jag väl satte igång, och då layouten visade sig vilja bli i en helt annan stil! Så kan det bli ibland! ;-)
Så här bidde det:



Prickarna i olika färger har jag gjort genom att försiktigt dutta Distress med en liten bit av en tvättsvamp genom en stencil.
Sen ritade jag ett cirkelmönster med en Zig-penna.




En stor bit wellpapp (som är så kul att jobba med!), och en bit orange spillpapper. Metalldekorationerna har legat i min scraphörna ett tag. Man brukar få dessa i present då man är med på Stockholm City Scrap, och jag får användning för dem då och då! ;-)


Tack för idag! Kom gärna tillbaka! Imorrn är det dags för en ny skiss som brukligt är på måndagar...

1 kommentar:

Mia KL sa...

Jättefin tolkning och kul att du gillade min skiss.