24 december 2012

Måndags-skissen

GOD JUL!!
Men inte ens då det är julafton vilar skiss-makerskan! Icke sa nicke! Ni får en skiss även idag!
Själv tänker jag inte scrappa nåt just idag, men det kommer ju en massa härliga lediga dagar framöver, och tänker jag sätta mig i pysselhörnan!
Idag bjuder jag på en julinspirerad skiss. Kanske passar ni på att scrappa ett eller flera av fotona från julhelgen? Varsågoda!


Ni får skapa fritt efter skissen och är sen varmt välkomna tillbaka hit för att länka till er blogg då ni skapat nåt efter en skiss! Det skulle vara jätteroligt!

Vill du spara ner skissen för att använda en annan gång, gör gärna det! Du får hemskt gärna ge mig cred för skissen om du visar upp ditt alster nånstans.

2 kommentarer:

Ingba sa...

Jättefin skiss och önskar dig en riktigt God Jul!


Jozebelle sa...

Gott Slut!