30 december 2012

Cybercrop hos Mollys Scrapbooking - mitt första bidrag

Under perioden 26/12 till 13/1 anordnar Mollys Scrapbooking en cybercrop. Det är som en virtuell scrapträff med en rad utmaningar. Det fanns flera utmaningar som jag blev jättesugen på, och jag har skapat ett dokument i min ipad med bild och text om de utmaningarna så att jag har allt samlat på ett ställe!
Här kommer mitt första bidrag! Det var en färgutmaning, och man skulle använda dessa färger:

Och så här blev mitt bidrag:


Jag stansade ut cirklar med hjälp av cirkelstansar i två olika storlekar. Pappret jag använt är ett snyggt torrembossat papper från Bazzill. Passade perfekt in i det turkosa temat! ;-)

En bit wellpapp fick bli det kraftfärgade som skulle finnas med. Ovanpå sitter några härligt blå körsbärsblommor.
Några mist-stänk med turkost och svart mist blev perfekt. Jag har också sprayat med den turkosa misten bakom fotona.

5 kommentarer:

Nickan73a sa...

Snyggt!

Katja/MezzaNotte sa...

Vilken snygg tolkning du har gjort! Gillar hur du fångar upp dina foton ! Ha ett riktigt härlig kväll och ett riktigt Gott Nytt År! Vi ses:)

Pysselfröken sa...

Superfin Lo! Gillar upplägget. Fotot och pappren passar perfekt ihop. Kram

Marit sa...

Denna var riktigt snygg, lift varning på den :) Har inte gjort layouter på flera månader men nu fick jag lite inspiration.

Therese sa...

Jag håller med föregående skrivare! Underbar och inspirerande layout!